یزدفردا"محسن اقبالی از دانشگاه آزاد" مدیح مسئول کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت : دانشجویان واحد یزد می توانند با مراجعه به انجمن علمی برق برای حضور در نمایشگاه ثبت نام و در اردوهای در نظر گرفته شده که در روزهای 19 اردیبهشت ویژه خواهران و 20 اردیبهشت ویژه برادران برگزار می شود شرکت نمایند.

وی ادامه داد : این برنامه با مدیریت حوزه معاونت پژوهشی و همکاری کتابخانه مرکزی دانشگاه، انجمن های علمی دانشگاه و دفتر فرهنگ اسلامی انجام می شود.

نامبرده افزود : واحد یزد معمولاً هر سال بودجه ای را با توجه به درخواست های گروههای آموزشی مختلف دانشجویان، اساتید و نیازهای مشخص شده برای خرید کتاب کتابخانه در نظر می گیرد که در سال گذشته حدود 6700 عنوان کتاب فارسی و لاتین خریداری و حدود 3000 عنوان کتب اهدائی از طرف دانشگاه ههای کشور، مؤسسات علمی-پژوهشی و دانشجویان دانشگاه به مجموعه کتابخانه اضافه کرد که مجموعاً در سال 89 در حدود ده هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی اضافه شده است.

نامبرده خاطر نشان کرد : این کتاب های شامل کتب فنی-مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و گاهاً کتب تربیتی، کمک آموزشی و کتب مرجع و پژوهشی و کتب معارف دینی و اسلامی، داستان و رمان های مختلف و ... می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا